Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Baby On the Go

Lilypie First Birthday tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, November 14, 2012

Perancangan Masa Depan..



Salam semua..dah nak sampai penghujung tahun ni..Alhamdulillah masih bernafas lagi..

Ok laa...sekarang ni aku n hubby ada merancang beberapa perkara utk masa depan kitaorg..
Ok pendekkan cerita..mgkin xlama lagi..sama ada hujung bln 12 atau awal tahun kitaorg akan wat bisnes makanan...nak tahu makanan ape???just wait jela ok...Berharap sgt dipermudahkan...dan bagi aku mngendalikan bisnes masakan ni bukanlah satu masalah besar kerana aku memang suke sgt masak.,.

Ok tu bab ak n hubby...perancangan aku sendiri plk..ak tgh merancang nak buka butik sendiri...seblm tu mgkin aku akan memulakan perniagaan secara online dulu la kot..disebabkan aku pon mmg gler shopping..jd mmg da kena sgt la kan..bila ak menjual jimat sikit duit hubby xyah nak kuar duit g shopping....insyaallah...harap dipermudahkan...memang tu la impian ak...

Apa2 pon yg kita rancang kan pasti memerlukan pengorbanan dan juga usaha,,,..kalau tak umpama angan mat jenin jela ye....tak mau ak jd cmni...
Ambil iktibar dan pengajaran daripada kata Bill Gates ni...


Jadi takde benda yang mustahil ok!!!!!!!!!!!

No comments: